donderdag 15 november 2012

Een lekker dagje weg...

Gisteren een heerlijke meidendag gehad. Er was in de buurt een grote stoffenmarkt en daar móest ik gewoon naar toe.

Al een paar weken had ik geen uitstapjes meer gemaakt. Hoogste tijd om er eens van te genieten.

Aankopen stoffenmarkt

Samen met een vriendin afgesproken en om half tien tuften we op 's Heren wegen...

Wat was dat genieten met die heerlijke najaarszon.

Kan het niet laten om mijn andere stofjes erbij te leggen

Op de stoffenmarkt was veel te zien. Ik was met een missie op stap. Uitbreiding van mijn stoffencollectie "franse stofjes".

Mijn vriendin kon niet zoveel met die term... "Franse stofjes"... tja... hoe leg je dat uit... Niet dus. Maar voor mij is het zo duidelijk als wat.

De stapel wordt steeds groter

 Als eerste werd er een grijze linnenstof aangeschaft. Leuk om kleine borduurwerkjes op te maken. Geen echte borduurstof maar dat mag geen probleem zijn...

Eerst zijn we alle kraampjes langs gegaan. Maar uiteindelijk toch de stofjes waar ik meteen weg van was gekocht...

Goed geslaagd

Natuurlijk hebben we onszelf ook nog wat lekkers gegund bij een Grand Café. Moe maar voldaan kwam ik weer thuis...

Dat moet ik toch echt vaker doen...

18 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je aankopen.Volgens mij ben je goed geslaagd.
Een stof kopen om op te borduren,terwijl het eigenlijk geen borduurstof is-is prima te doen zolang het regelmatig geweven is.Dat heb ik ook gedaan en er een tafelkleed van gemaakt.
succes met je lappen
groetjes,Truus uit Drenthe

Rennie zei

Prachtige collectie heb je opgebouwd. Wat een bezit.

Elza zei

Prachtige Franse stofjes en het linnen waar koop je die dat is ook mooi hoor.

KijkDaarIs zei

ohhh..dat is helemal geen verkeerd stapeltje!!..;0)
Dat heb je mooi uitgezocht....wat zul je blij zijn met dit mooi's!!
geniet er maar lekker van..
Fijne dag

Lisa zei

Wat een schitterende collectie stoffen! Echt om er jaloers op te worden...

Phebe and Jane zei

Mooi hoor die stofjes. Echt Frans. Weet je al wat je ervan gaat maken?
Groetjes,
Marian

Annelies zei

Wat een heerlijke buit !!!

Unknown zei

Wat ziet dit er heerlijk uit, wat een prachtige collectie bij elkaar. Ik zou mezelf niet kunnen beheersen en meteen aan slag gaan met zo mooie stofjes.
Heerlijk van genieten,
lieve groetjes, Sonja

Guusje, zei

Wat een mooie aankopen heb je gedaan, leuk hoor de stoffenmarkten die vind ik ook zo leuk, heerlijk zoeken en snuffelen overal tussen.

Evelyne zei

Wat een super aankopen, je Franse stofjes! Dat is een smul stapel, ben ook benieuwd waar je ze voor gaat gebruiken!

Lieve groetjes, Evelyne

Marguerite zei

Wat een prachtige stapel. Er naar kijken is al genieten.
Groetjes Marguerite

Ineke zei

Wat een prachtige stoffen, goeie aankoop heb je gedaan. Jammer dat ik niet ben gegaan, anders was ik je misschien tegengekomen ;-) ondanks dat ik je nog nooit gezien heb (of misschien toch wel?
Groetjes, Ineke

Tania zei

Ooohhh, wat leuk al die stofjes!

marcella zei

Een echte verwendag voor jezelf. Mooie aankopen waar je nog lang van kunt genieten. ben het helemaal eens met de keuze ;)

Jeanny zei

Zo dat is nog eens een stapel mooie, nee. ....prachtige stofjes!!!!
Lieve groet.

Jeanny zei

Zo dat is nog eens een stapel mooie, nee. ....prachtige stofjes!!!!
Lieve groet.

bep zei

Je bent goed geslaagd daar op de stoffenmarkt. Als het dezelfde was waar ik ook was dan heb ik je misgelopen dus, jammer, groetjes Bep

Riet zei

Wat een mooie stapel. Was je bij de stoffenmarkt? Ik wilde eerst ook gaan maar heb heerlijk een dagje gewandeld in de zon. Veel plezier met je nieuwe aanwinsten. Groetjes Riet